Co potřebujete vědět o carsharingu?

Vše o službě

Vše o službě

1 Co je HoppyGo?

HoppyGo je služba, která propojuje vlastníky aut a řidiče, kteří si chtějí auto pronajmout, a to prostřednictvím mobilní aplikace. HoppyGo umožňuje bezpečné sdílení aut díky partnerství s pojišťovacími partnery.

2 Kdo službu provozuje?

HoppyGo provozuje obchodní společnost HoppyGo s.r.o. se sídlem Praha 5, Zubatého 295/5, IČ: 066 28 664.

3 Co je sdílená ekonomika?

Jedná se o model podnikání, který je postavený na pronájmu, výměnách anebo i sdílení majetku přímo mezi soukromými osobami. Mezi známé formy sdílení majetku je například pronájem nemovitostí (Airbnb) v období, kdy je sami nevyužíváte. Obdobně to funguje s autem, což právě umožňuje platforma HoppyGo.

Vše o aplikaci

Vše o aplikaci

1 Jaké kroky k registraci musím podniknout?

Jednoduše aplikaci stáhněte v Google Play obchodu, nebo v App Store.

2 Proč v Google play aplikaci Hoppy Go nevidím?

Od poloviny ledna 2018 je bohužel možné aplikaci instalovat pouze na Android od verze 5.0. Nižší verze operačního systému nemají 100% zabezpečení ochrany osobních údajů.

3 Mohu mít více účtů na stejné nebo podobné jméno?

Ne, nemůžete. Identifikační údaje registrovaného zákazníka musí být shodné s údaji na ŘP a OP, které jsou jedny a neměnné.

4 Co všechno mohu měnit ve svém profilu ?

Můžete měnit svoji fotografii, informaci "O mně" a o "Zaměstnání". V případě, že měníte telefonní číslo nebo email, napište na info@hoppygo.cz. Rádi vše obratem změníme.

5 Jak se uzavírá nájemní smlouva?

Nájemní smlouva se pro nás rovná obchodním podmínkám, které stejně jako pojistné podmínky odsouhlasíte při registraci v mobilní aplikaci.

6 Mohu svoji registraci v aplikace HoppyGo zrušit?

Ano můžete a bude nám to líto. Napište nám žádost o zrušení registrace na info@hoppygo.cz a podělte se s námi o důvod.

Vše pro vlastníky aut

Vše pro vlastníky aut

1 Jaké kroky musím podniknout, abych mohl vložit své auto do aplikace?

Po registraci se přesuňte do sekce "Moje auta" a vyplňte všechny povinné položky. Prosíme, nezapomeňte nafotit i velký technický a občanský průkaz, protože bez něj vaše auto nevyjede. Video vás povede krok po kroku.

2 Mohu registrovat auto, pokud nejsem jeho majitel?

Ano, těšíme se na něj. Pouze doložte vyplněnou ověřenou plnou moc podepsanou majitelem auta.

3 Mohu registrovat auto, pokud je majitelem leasingová společnost?

Ano, z naší strany s tím nemáme problém. Pozor, ne každá leasingová společnost dovoluje přepronajímat auta 3. osobě. Pro váš klid doporučujeme kontrolu leasingové smlouvy.

4 Kde najdu číslo velkého technického průkazu?

V pravém horním rohu na 1. straně TP. Číslo je ve tvaru AB123456 a je zvýrazněné červenou barvou.

5 Kde najdu VIN, který zadám do aplikace?

VIN najdete na velkém i malém technickém průkazu a zpravidla i na skle svého auta.

6 Co mám dělat v případě, že auto potřebuji užívat pro vlastní potřebu a nechci odmítat poptávky řidičů?

S autem klidně jezděte i vy, jen nezapomeňte pravidelně aktualizovat nedostupnost auta v kalendáři aplikace.

7 Za jak dlouho schválíte auto v databázi?

Do dvou pracovních dnů od doručení žádosti o jeho schválení.

8 Kolik aut mohu půjčovat jako fyzická osoba?

Čím více, tím lépe - nemáme žádný limit.

9 Kolik aut mohu půjčovat jako právnická osoba?

Pokud nejste vedeni v obchodním rejstříku jako autopůjčovna, tak také nemáme žádný limit.

10 Může HoppyGo registraci auta odmítnout?

Ano bohužel může. Jedná se o situace, kdy nejste vlastníkem auta nebo pokud je vůz starší 20 let. Pojišťovna je schopna udělit výjimku - v těchto případech nám na info@hoppygo.cz zašlete velký technický průkaz a fotografie.

11 Rád bych nabídl své auto přes HoppyGo. Jak zajistíte, aby zbytečně nestálo?

100% vytíženost auta garantovat nemůžeme, ale už máme pár vychytávek, které vám poptávanost auta zvýší. První a nejdůležitější je stanovená cena, pozitivní přístup k řidiči, který vám přinese dobré hodnocení. Rádi zajistíme i přefocení vašeho auta.

12 Mohu svoje auto pronajmout jen na pár hodin v čase, kdy jsem v práci (8-17 h)?

Ano můžete, jen nepočítejte s velkou poptávaností auta. Krátkodobé výpůjčky řidiči využívají v odpoledních a večerních hodinách.

13 Kdy se vyplácí peníze za půjčování auta?

Platby od nás odchází každé pondělí. Majitelům přijdou do tří pracovních dnů, podle banky.

14 Jaký mám nechat stav pohonných hmot?

Doporučujeme předávat auto s plnou nádrží, protože takový stav se nejlépe kontroluje.

15 Mám dolévat provozní kapaliny?

Ano. Jste povinnen dolévat provozní kapaliny. Po dlouhodobé výpůjčce vždy provádějte kontrolu.

16 Co když mi při předání/vracení dojdou mobilní data?

Pokuste se připojit na wifi, nasdílejte si hotspot od řidiče, nebo se přihlašte přes jeho telefon.

17 Co když se mi při předání/vracení zrovna vybije telefon?

Přihlašte se z telefonu řidiče a dokončete všechny potřebné kroky přes jeho telefon.

18 Jak probíhá předání auta řidiči?

Až se sejdete s majitelem, aplikace vás jednoduše provede všemi kroky, které jsou nutné k předání auta.

19 Na co si mám dát pozor při předání auta?

Pečlivě ověřte identitu řidiče podle ŘP. Aplikace vás vyzve k zadání jeho posledních 4 čísel. V případě, že vám přijde nezpůsobilý jízdy, auto nepůjčujte a obratem kontaktujte linku HoppyGo +420 212 812 277.

20 Odkdy dokdy je mé auto pojištěno?

Auto je pojištěno od okakmžiku potvrzení převzetí, až do doby, kdy v aplikaci potvrdíte vrácení.

21 Co se stane, když při předání auta zadám špatně číslo řidičského průkazu?

Nezoufejte, máte další tři pokusy. Popřípadě, že máte fakt den blbec, nic se neděje, má ho občas každý. Zavolejte na HoppyGo linku, kde vám pomůžeme.

22 Co mám dělat, pokud řidič neposkytl při předávání auta ke kontrole ŘP?

Takovému řidiči svůj vůz nepůjčujte a ihned nás kontaktujte na info@hoppygo.cz nebo tel. +420 212 812 277. Pokud je výpůjčka zrušená ze strany řidiče, máte nárok na vrácení 100 % ceny. Takového řidiče z databáze vyřazujeme.

23 Co dělat v případě, že řidič nevrátí auto se stejným stavem nádrže?

Doporučujeme finanční vyrovnání v hotovosti, nebo s řidičem zajet na nejbližší čerpací stanici.

24 Co mám dělat, pokud si řidič v pronajatém autě něco zapomene?

Kontaktujte ho a domluvte se na předání zapomenutých věcí. Pokud nenajdete kontakt, ozvěte se nám na info@hoppygo.cz.

25 Co když mi někdo přetočí tachometr?

Při podezření na přetočení tachometru nás kontaktujte na info@hoppygo.cz nebo +420 212 812 277. Auto odvezte do smluvního servisu, kde zjistí přesný stav a sepíší protokol. HoppyGo tým vám zašle potřebné identifikační údaje o řidiči. Na vás je nahlášení na policii ČR, přetočení tachometru je trestný čin.

26 Co když si někdo auto pronajme se záměrem, aby si z něho vymontoval náhradní díly?

Při podezření na zneužití auta k takovým účelům, ho zavezte do autorizovaného servisu, který skutečnost potvrdí. Následně se s námi spojte na +420 212 812 277 nebo info@hoppygo.cz. Ihned začneme tento případ řešit s příslušnými právními orgány.

27 Co se stane když mi řidič auto zpronevěří, nebo vznikne totální likvidace? Jak se kompenzace počítá?

Vše nahlásíte na pojišťovnu a policii ČR. Kompenzace proběhne do tří měsíců po uzavření pojišťovnou a policií ČR. Výše výplaty pojistky závisí na hodnotě vašeho auta stanoveného při registraci.

28 Co se stane pokud dostanu pokutu v době, kdy bylo auto vypůjčené přes HoppyGo?

Pokutu uhradíte na daném magistrátu a zašlete nám scan na info@hoppygo.cz. My vám poskytneme sdělení, ve kterém jsou identifikační údaje řidiče a zároveň ho zneaktivníme do doby vyrovnání dluhu. Pokud se tak nestane, je pouze na vás, abyste vše řešili s právními orgány.

29 A co se stane, až moje auto oslaví 20 let?

Pravidla pojišťovny jsou bohužel přísná, auto z naší flotily vyřadíme. Nezoufejte, profil vám zůstane. Můžete nahrát několik nových aut ;-)

Vše pro řidiče

Vše pro řidiče

1 Musím se přihlásit, když chci výpůjčku?

Ano, bez registrace to bohužel nejde.

2 Mohu si vytvořit účet i pokud jsem v insolvenci?

Vytvořit si ho můžete, ale bohužel jej nemůžeme potvrdit.

3 Kdy může HoppyGo moji registraci odmítnout?

V případě že jste mladší 21 let, nebo nemáte řidičské oprávnění alepoň 1 rok. Stejně tak, pokud jste vedeni v evidenci exekucí, insolvenčním rejstříku nebo jako osoba hledaná Policií ČR.

4 Jak si najdu a pronajmu auto?

Na webových stránkách i v aplikaci. Je to opět velmi jednoduché, video vás provede krok za krokem.

5 Platím kauci za půjčení auta přes HoppyGo?

Kauce se u nás neplatí. Platíte popřípadě spoluúčast při pojistné události do výše 5 000 Kč. Pokud řídí osoba neuvedená u dané výpůjčky, spoluúčast je 10 000 Kč.

6 Jsou v ceně auta u jednotlivých výpůjček nějaké skryté poplatky?

Nejsou. U každé výpůjčky je zobrazena konečná cena zahrnující cenu auta za jeho pronájem na konkrétní termín, pojištění a provize HoppyGo. Pokuty, které získáte vlastním přičiněním (zrušení výpůjčky, pozdní vrácení, poplatek za najeté km nad rámec 300 km/denně (4 Kč/km) či pokuty udělené policií ČR), vám budou po skončení výpůjčky zaslány na email uvedený v aplikaci.

7 Mohu najet více, než 300 km denně?

Za prvních 24 hodin můžete ujet 300 km. Vše nad je za 4 Kč/km. U výpůjček pod 24 hodin se započítává na hodinu 12,5 km. Auto mám půjčené na 48 hodin = 600 km, auto mám půjčené na 25 hodin = 312,5 km. Vše nad 312,5 km je opět za 4 Kč/km. Celkový počet ujetých kilometrů se zprůměruje a po skončení výpůjčky jste o podrobnostech informováni emailem.

8 Nabízíte (dárkové) vouchery?

Ano, rádi Vám je vystavíme. Napište nám na info@hoppygo.cz v jaké hodnotě, pro koho by voucher měl být a přiložte potvrzení o platbě. Částku zašlete na účet číslo 339933002/5500, do poznámky uveďte "dárkový poukaz + vaše jméno". Po připsání platby na účet, posíláme dárkový voucher do 3 dnů.

9 Co dělat v případě, že promokódu vyprší platnost?

Je nám líto, neposkytujeme náhradu.

10 Jak vytvořím nový promokód?

Promokódy vytváří pouze HoppyGo tým.

11 Mohu platit kartou, která není na mé jméno?

Ano můžete, platební karta není vázaná na jméno uživatele v aplikaci. Pozor však na zpronevěru, nebo kráděž.

12 Majitel neodpovídá na mou poptávku. Chci mu proto zavolat.

Kontaktujte HoppyGo tým na čísle +420 212 812 277 - s majitelem se spojíme. Doporučujeme poptávat více aut najednou.

13 Jsou nějaké sankce při zrušení objednávky?

Více než 48 hodin před převzetím auta nic neúčtujeme; 48-24 hod. přijdete o 30 % z ceny výpůjčky a méně než 24 hod. dokonce o 70% z ceny výpůjčky. Zbylá částka se vrací automaticky na stejnou platební kartu, kterou jste danou výpůjčku platili. V případě nevyzvednutí auta se účtuje 100 % ceny výpůjčky.

14 Když majitel zruší poptávku - přijde mi zpráva?

Ano, obratem vám přijde notifikace i SMS na telefonní číslo zadané v aplikaci.

15 Co dělat, pokud mi majitel zruší již uhrazenou výpůjčku?

Zaplacenou částku vracíme obratem. Připíše se do tří pracovních dnů na účet vázaný k použité platební kartě. Kontaktujte obratem HoppyGo tým - pomůže vám najít nové náhradní auto.

16 Co dělat v případě, že mi promokód propadne při zrušení výpůjčky majitelem?

Dejte nám vědět na email info@hoppygo.cz, kde vám vytvoříme nový, který budete moci využít v následující výpůjčce. Promokód v tomto případě propadl.

17 Na jaký účet vracíte peníze za neuskutečněnou výpůjčku?

Peníze vracíme na stejný účet, ke kterému se váže platební karta použitá na uhrazení výpůjčky.

18 Může auto řídit třetí osoba?

Ano, může řídit kdokoliv, avšak převzít ho smí pouze řidič uvedený u dané výpůjčky. V případě pojistné události je veškerá odpovědnost na řidiči uvedeném v aplikaci. Spoluúčast je v tomto případě navýšena na 10 000 Kč.

19 Může auto převzít třetí osoba?

Ne nemůže. Auto přebírá řidič uvedený v aplikaci. Probíhá kontrola ŘP včetně fotografie.

20 Co když mi při převzetí/vrácení dojdou mobilní data?

Pokuste se připojit na wifi, nasdílejte si hotspot od majitele auta, nebo se přihlašte přes jeho telefon.

21 Co když se mi při převzetí/vrácení zrovna vybije telefon?

Přihlašte se z telefonu majitele auta a dokončete všechny potřebné kroky přes něj.

22 Jak dojde k převzetí auta k pronájmu?

Je to jednodušší než v autopůjčovně - žádné papírování, žádná kauce.

23 Na co si mám při převzetí auta dát pozor?

Nejdůležitější je nafotit a zapsat do aplikace případná poškození auta. Zkontrolujte si raději provozní kapaliny a povinnou výbavu.

24 Může řidič jezdit s půjčeným vozem Taxify?

Rozhodnutí je na majiteli. Určitě uveďte do poznámek poptávky zamýšlený důvod výpůjčky. Tyto společnosti vyžadují podrobnou dokumentaci auta, kterou vám po souhlasu s majitelem můžeme zaslat.

25 Co dělat, pokud převezmu auto s drobnými závadami?

Při zjištění viditelné drobné závady vše nafotíte, zapíšete v aplikaci a jede se dál :) Pokud se závada projeví po cestě, napište na info@hoppygo.cz.

26 Co dělat, pokud při výpůjčce zjistím podstatnou závadu?

Pokud je auto stále pojízdné, zavezte ho do nejbližšího smluvního servisu a událost nahlaste na info@hoppygo.cz. My vám vše pomůžeme vyřešit s majitelem auta.

27 Co dělat, když mi na cestě praskne pneumatika?

Pneumatiku vyměníte, popřípadě zavoláte asistenční službu (+420 241 170 000 - volba 0). Následně dokoupíte novou, nebo zaplatíte majiteli částku v hotovosti.

28 Co dělat pokud se auto stane při výpůjčce nepojízdné?

Zavolejte asistenční službu na čísle +420 241 170 000 - volba 0 a požádejte o odtahovou službu. Dále nám napište na info@hoppygo.cz a my se spojíme s majitelem auta. V případě špatného technického stavu způsobeného vaší nepřizpůsobivou jízdou, auto zavezte do servisu, který nám tento fakt do písemné zprávy potvrdí. V tomto případě škodu na autě do 5 000 Kč hradíte vy jako řidič. Při částce nad 5 000 Kč škodu nahlaste na pojišťovnu Allianz, která vzniklou škodu uhradí.

29 Jak prodloužím výpůjčku?

Předtím, než vám vyprší výpůjčka ji lze prodloužit přímo v aplikaci.

30 Co se stane, když se zpozdím s vrácením auta?

Doporučujeme si vždy výpůjčku prodloužit, protože zpoždění se napočítává o mnoho dráž.

31 Jaký mám nechat stav pohonných hmot a provozních kapalin?

Stav benzínu/nafty/LPG/nabití je zcela na dohodě vlastníka s řidičem. Doporučujeme vracet zpátky auto s plnou nádrží, protože takový stav se nejlépe kontroluje. Co se stavu provozních kapalin týká, je povinnost na majiteli. Při dlouhých cestách stav kontrolujte vy a popřípadě je dolijte.

32 Co dělat v případě, když natankuji špatné palivo?

Okamžitě volejte asistenční službu Allianz +420 241 170 000, volba 0. Auto převezou do nejbližšího smluvního servisu, kde si se vším poradí. V tomto případě jste povinni uhradit náklady spojené s odčerpáním paliva - převoz do servisu hradí pojišťovna.

33 Může auto vrátit třetí osoba?

Ano může. Důležité je mít přístup do aplikace registrovaného řidiče.

34 Kde se dozvím, kolik platím za kilometry najeté navíc?

Poplatek za km najeté navíc je vyúčtován po skončení výpůjčky. Informaci také posíláme na email, se kterým jste se registrovali.

35 Co se stane, když mi neprojde platba za pokuty a ujeté km navíc k dané výpůjčce?

Naše platební brána se ještě několikrát pokusí částku z vaší karty strhnout. Pokud se to nepovede, zasíláme do emailu fakturu s týdenní splatností. Pokud ani poté částku neuhradíte, celou pohledávku předáváme našemu právnímu oddělení. Váš účet deaktivujeme.

36 Majitel auta mě žádá o proplacení kilometrů najetých navíc v hotovosti po skončení výpůjčky. Co mám dělat?

Jedna poptávka = jedna platební karta. Poplatek za najeté kilometry navíc a zpoždění nikdy neplaťte v hotovosti. Tato částka se Vám z již zadané karty odečte automaticky.

37 Co mám dělat, pokud si v pronajatém autě něco zapomenu?

Kontaktujte majitele a domluvte se na předání zapomenutých věcí. Pokud nenajdete kontakt, ozvěte se nám na info@hoppygo.cz

38 Co dělat v případě, kdy po ukončení pronájmu obdržím výzvu k úhradě pokuty za dopravní přestupek způsobený v době pronájmu?

HoppyGo tým vám zašle vyrozumění z magistrátu a číslo bankovního účtu majitele. Vaší povinností je pokutu do 3 dnů uhradit. Po dobu trvání dluhu jste v aplikaci zneaktivněni.

Vše o elektro autech

Vše o elektro autech

1 Čemu prospívám vypůjčením elektroauta?

Zelená životnímu prostředí.

2 Jak elektroauta ve vaší nabídce najdu?

Nabídku aut můžete filtrovat podle typu paliva. V tomto případě zvolte "elektřinu".

3 Jaké jsou výhody elektroaut?

Největší výhodou je parkování zdarma i v modré zóně po celé Praze. Neutratíte za pohonné hmoty, dobití je zdarma.

4 Jaký je (obecně) dojezd elektroaut?

Běžně okolo 100-130km. Při využívání klimatizace, navigace, autorádia se auto o mnoho rychleji vybíjí, protože je napájené pouze jednou elektrobaterií. Tato baterie se běhěm jízdy nedobíjí, jak jste zvyklí u auta na benzín.

5 Kde jsou nabíjecí stanice?

Nabíjecí stanice najdete na této mapě. Šťastnou cestu.

6 A co nevýhody?

Mimo Prahu je dobíjecích stanic stále málo - cestu je třeba pečlivě plánovat. Dojezd bývá u aut v naší databázi okolo 150km, což na dlouhé cesty není mnoho. Na samotné dobití i u rychlonabíječky čekáte minimálně 30 minut. Ve špičce až 60 minut.

Vše o pojištění

Vše o pojištění

1 Jaké jsou obecné podmínky pro to, aby mohlo být auto pojištěno na základě smlouvy o havarijním pojištění sjednané provozovatelem HoppyGo?

Auto nesmí být starší 20 let a musí být způsobilé k provozu v souladu s platnými právními předpisy ČR. Vlastník auta vyplnil v aplikaci HoppyGo všechny povinné položky včetně doložení velkého technického průkazu. Provozovatel HoppyGo si však i tak vyhrazuje právo v případě jakýchkoli pochybností zrušit registraci auta v aplikaci.

2 Mohu využívat platformu HoppyGo i s jiným havarijním pojištěním?

Ne, při výpůjčce u HoppyGo musíte využívat sjednané pojištění naší smluvní společnosti.

3 Jaké přednosti má naše havarijní pojištění?

Spoluúčast při pojistné události je 5 000 Kč. Spoluúčast při pojistné události, kdy řídila oso ba, která není coby nájemce evidovaná v databázi pojistníka je 10 000 Kč. Při úplné likvidaci auta je uplatněno plnění do výše jeho uvedené hodnoty.

4 Zaplatím celodenní pojištění i u krátkodobé výpůjčky?

Ne, pojištění účtujeme po 12 hodinách.

5 Co zahrnuje havarijní pojištění?

Je sjednáno současně pro kombinaci pojistných nebezpečí: havárie, živelní události, odcizení, vandalismu a poškození, zničení zaparkovaného auta zvířetem. Pojištění skel se spoluúčastí 0 % s možností limitu pojistného plnění ve výši 10 000 Kč. Náhradní auto pro provozovatele auta s limitem pojistného plnění 1 000 Kč/den (pro plátce DPH je částka bez DPH) na dobu až 5 dnů.

6 Za jak dlouho schválíte auto v databázi?

Do dvou pracovních dnů od doručení žádosti o jeho schválení.

7 Platí pojištění i v zahraničí?

V zahraničí je pojištění platné také. Tyto cesty můžete uskutečnit pouze s autem, které má ve své kartě tuto možnost majitelem povolenou.

8 Co dělat v případě havárie?

Podle rozsahu havárie zvažte samozřejmě přednostně přivolání Policie ČR a záchranné služby, případně hasičů. Pro všechny případy způsobenou škodu nafoťte. Pojistnou událost nahlaste i lince Allianz (+420 241 170 000) a na info@hoppygo.cz.

Vše o ceně

Vše o ceně

1 Co mám udělat proto, aby se mi auto více pronajímalo?

Na začátku doporučujeme ponížit cenu, protože je to hlavní aspekt při výběru auta. Držte si dobré hodnocení, auto na žádané adrese, hezké fotografie (zdarma případně přefotíme), polepy HoppyGo, sdílejte na soc. sítích. Uvažujte o možnosti přistavení auta i na jinou adresu.

2 Co zahrnuje cena pronájmu aut, která se mi zobrazují v aplikaci?

V aplikaci se zobrazují auta již s výslednou cenou pronájmu, tedy včetně provize provozovatele HoppyGo ve výši 20 % a ceny havarijního pojištění. To je nastaveno podle hodnoty auta v rozmezí od 89 do 1290 Kč za kalendářní den.

3 Kdo určuje cenu auta?

Cenu určuje majitel auta. Pokud si s nastavením ceny nevíte rady, kontaktujte nás na info@hoppygo.cz a my vám rádi poradíme s odhadem. Popřípadě se inspirujte u dalších majitelů.

4 Jak si mám jako vlastník nastavit cenu pronájmu auta?

Doporučujeme nastavit cenu pronájmu s ohledem na stáří a stav auta. K vámi stanovené ceně připočteme 20 % a příslušnou sazbu havarijního pojištění. Rádi vám poradíme se stanovením ceny pronájmu na telefonním čísle +420 212 812 277 nebo info@hoppygo.cz.

5 Mohu cenu dodatečně měnit?

Ano, výši pronájmu můžete kdykoli měnit. Editaci cen najdete v aplikace HoppyGo v sekci Moje auta. Stiskněte tlačítko “Edit” a zadejte novou cenu pronájmu. Dodatečné snížení ceny může okamžitě zvýšit žádanost vašeho auta.

6 Jaký je kurz pro platbu ze zahraniční eurové karty?

Výsledná částka, která se z platební karty odečte závisí na momentálním kurzu stanoveném vaší bankou. Obraťte se prosím na ni.

Cookies